A tartalomkészítés összetett feladat. A szövegírónak sok szempontot figyelembe kell vennie munkája során: tények után kutat, várható trendeket vizsgál, egyszerre befolyásolják tevékenységét az emberekre ható érzelmek és a témához tartozó száraz adatok. Mindent fel kell használni azért, hogy olyan szöveget engedjen ki a kezeiből, mely magas hatékonysággal dolgozik, minőséget képvisel. A legfontosabb, amit szem előtt kell tartania, az a szöveg célközönsége, motivációjuk, gondolataik. Ezért nem elég jól csengő szavakat egymás mellé illeszteni, meg kell találni a megfelelő szövegírási stílust, kellő szakmai háttérrel kell bírnia a tartalomnak. A szövegíró célja a vállalkozás sikere.
Milyen a jó szöveg? Emeli a weboldal színvonalát, figyelemfelkeltő, bizalmat épít, értékesít.
Megírom weboldalad vagy webáruházad szöveges tartalmait. Munkám során egységes szövegírási technikát alkalmazok, a te célközönségedre szabva. Kialakítom vállalkozásod szolgáltatásainak bemutatását, céged rólunk oldalát, igényes formába öntöm referenciáid. Webáruházadban elkészítem a vásárlókat tájékoztató szövegeket, leírásokat, visszaigazoló üzenetek tartalmát. Komplex szolgáltatást kapsz, mely a menüpontok megírásától a SEO szövegek szerkesztésén át a marketing tartalmak kialakításáig terjed.
Használj céges blogot a weboldalad látogatóinak növelése érdekében! Remek módja, hogy megmutatsd meglévő és leendő látogatóidnak, hogy területed szakértője vagy. Gondosan kialakított tartalommarketing terv mentén haladva rendszeresen írok bejegyzéseket olyan témákról, amik a te célközönségedet érintik, kérdésekről, amik foglalkoztatják őket, amik hasznos információkkal szolgálnak számukra. Ezzel bizalmat építünk, hitelessé válunk körükben.
A siker érdekében kicsit beletanulok a szakmádba, kutatok, információkat gyűjtök annak érdekében, hogy releváns tartalommal vevőket, megrendelőket irányítsak weboldaladra, webáruházadba.
Keresőbarát szöveget írok, melynek középpontjában a felhasználó áll. A legmodernebb SEO szövegírási módszereket alkalmazom, naprakész ismeretekkel készítem el weboldalad, webáruházad keresőoptimalizált szövegezését. Megírom a kategória- és termékleírásokat, meta szövegeket, cikkeket és képek alt címkéjét. Egyedi tartalmat készítek, aminek köszönhetően a keresők szereti fogják weboldalad, szívesen ajánlják majd a látogatók figyelmébe.
A jó marketing szöveg értékesít, célja, hogy a látogatóból vásárló váljon. Arra ösztönöz, hogy olvassa el a felhasználó, ragadja meg a figyelmét, információt nyújtson és zárja le a folyamatot egy megrendeléssel, érdeklődéssel. Szükséges tervezés és kutatás után megírom terméked vagy szolgáltatásod landoló oldalát, célközönségre szabott hírlevelet szerkesztek, egyedi és hatékony Google Ads és Facebook hirdetési szöveget készítek.
A marketing szöveg mérhető. Eredménye van.
Közel 10 éve foglalkozom weboldalak tartalmi kialakításával, ez idő alatt számtalan online megjelenés tervezésében vettem részt. Dolgoztam webes arculatok megalkotásán, felhasználóbarát felületek tervezésén, keresőoptimalizálási feladatokon, de ami a legnagyobb kihívást és motivációt jelentette korábban is számomra, az a szövegírás. Írtam tartalmat weboldalra, webáruházba, szórólapra, prezentációba, mobil alkalmazásba, készítettem landing oldalt, online marketing hirdetési szöveget, céges bemutatkozót.
Több éves szövegírói tapasztalattal rendelkezem, különböző szegmensű vállalkozások szövegeit írtam meg az elmúlt években. Folyamatosan képzem magam, hogy a legmodernebb trendeknek megfelelő és leghatékonyabb módszereket alkalmazva járuljak hozzá vállalkozásod sikeréhez. Minden szövegírási feladatnak nagy motivációval látok neki.
Precízen dolgozom, hogy elégedett legyen az olvasód. Igényesen szerkesztem és formázom a tartalmat, a felhasználó számára könnyen befogadhatóvá teszem. Tájékozódom a témádban, elemzéseket, szakcikkeket olvasok, hogy a lehető legjobb minőségű tartalmat tudjam elkészíteni. Pontosan tartom az egyeztetett határidőt. A. megbeszélt időpontokban jelennek meg a cikkek, a megállapodott napon elkészülnek a szövegek.
1. Ajánlatkérés / Elküldöd érdeklődésed a weboldalon található ajánlatkérő használatával vagy emailben. Az általad megadott elérhetőségek egyikén 1 munkanapon belül felveszem veled a kapcsolatot. Egyeztetünk időpontot egy személyes vagy online megbeszélésre, esetleg telefonon megbeszéljük a projektet.
2. Konzultáció, ajánlatkészítés / Átbeszéljük a részleteket. Megismerem a vállalkozásod, pontosítjuk a szövegírási feladatot. Miután mindent tudok, készítek számodra egy ajánlatot, melyben pontosan leírom mit várhatsz tőle, mikorra, mennyiért. Minden esetben egyedi ajánlatot készítek, hogy azt teljes mértékben az általad meghatározott feladatra tudjam szabni.
3. Információ gyűjtés, tervezés / Belevágok a megfelelő minőségű szöveg megírásához szükséges témák felkutatásába, megismerésébe. Szakmai információt gyűjtök, elemzéseket, kimutatásokat olvasok, kicsit beletanulok a szakterületedbe. Ez mindenképpen szükséges, hogy releváns és hatékony szöveget tudjak írni. Tervet készítek a tartalmad megjelenésére, időzítésére. Ezt minden esetben egyeztetem veled.
4. Szövegírás / Megírom a szöveget és átküldöm részedre a kész anyagot. Jóváhagyod, esetleg jelzed, ha valahol pontosításra szorul. Ezt minden esetben legkésőbb az általam vállalt határidőig megteszem. Mindig tudni fogod, pontosan mi történik, mi a következő lépés.
5. Publikálás, mérés / A jóváhagyott anyagot vagy átadom felhasználásra, vagy megbeszélésünk alapján feltöltöm a weboldaladra. A szöveget nem hagyom magára. Mérem az eredményeket, ellenőrzöm annak tartalmát, szükség esetén módosítom.
Kérlek, használd az alábbi ajánlatkérőt: töltsd ki az alábbi mezőket annak érdekében, hogy fel tudjam veled venni a kapcsolatot. Az üzenetben akár röviden meg is tudod foglalkozni, hogy milyen szövegírási projekt a ajánlatkérés témája. De írhatsz üzenetet is, vagy hívhatsz telefonon az alábbi elérhetőségeken:
telefon +36 20 775 62 08
e-mail hello@nonno.hu
A SEO egy angol nyelvű rövidítés, jelentése: Search Engine Optimization, vagyis keresőoptimalizálás.
Másnéven landoló oldal, a weboldal azon felülete, ahová a látogató egy hirdetésre való kattintás után, vagy a keresőoptimalizálás eredményeképpen érkezik.